اخبار داخلی شرکت

همایش پیاده روی خانوادگی و جشن تجلیل از کارگران نمونه شهرستان قاینات

news-353c104c24.jpg

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور پرشور مدیریت و کارکنان شرکت سیمان قاین، اقشار مختلف مردم، مسئولان شهرستان، هنرمندان و ورزشکاران در منطقه بوذرجمهر قاینات برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان قاین، این همایش با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت سیمان قاین و هیأت ورزشهای همگانی برگزار شد و شرکت کنندگان مسیر بلوار نوربخش تا میدان بوذرجمهر را پیاده طی نمودند و جشن گرامیداشت روز کار وکارگر در سالن آمفی تئاتر روباز منطقه گردشگری برگزار و به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایایی از قبیل دوچرخه، کارت هدیه، پک لوازم شوینده، و...... اهدا گردید. همچنین از طرف شرکت سیمان قاین هم 20 عدد کارت هدیه پنج میلیون ریالی به قید قرعه به برندگان اهدا گردید.
لازم به ذکر است در این مراسم از 16 نفر به عنوان کارگر نمونه شرکت سیمان و از مهندس کریمی مدیر عامل شرکت سیمان قاین به عنوان کار آفرین و مدیر برتر با اهداء لوح سپاس و گل تجلیل بعمل آمد.
در حاشیه این همایش شرکت سیمان قاین ایستگاه صلواتی در ورودی بوذرجمهر برپا نمود و از کارگران و خانواده ای محترمشان با چای ،شربت و شکلات پذیرایی نمود.