اخبار داخلی شرکت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سیمان قاین به مناسبت فرار سیدن هفته کار و کارگر

news-f0dacc3459.jpg

مدیرعامل شرکت سیمان قاین در پیامی به مناسبت فرار سیدن هفته کار و کارگر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران متعهد ایران اسلامی و به ویژه کارگران سختکوش سیمان قاین قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ أَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعی      و اينكه براى انسان جز حاصل تلاش او نيست.

همکاران محترم شرکت سیمان قاین
سلام علیکم

یازدهم اردیبهشت ماه هر سال مصادف است با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و فرصتی مغتنم است تا به تأسی از پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، و به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، متعد و پرتلاش ایران اسلامی و در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی، سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است که صحنه گردان و اصل و محور اساسی تحقق این شعار همانند سالیان گذشته شما کارگران عزیز هستید، بتوانیم این شعار را به خوبی محقق کنیم.
راهبرد و پیشبرد اهداف و سیاست های کلان شرکت در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی و بهبود وضعیت تولید جز با پشتکار، خلاقیت و نوآوری، عملکرد خوب و مطلوب شما همکاران زحمتکش در بخش های مختلف به دست نمی آید.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به خصوص شهدای کارگر، مراتب تقدیرو تشکر خود و اعضای محترم هیئت مدیره شرکت را به جهت تلاش های صادقانه و زحمات بی دریغ کلیه همکاران در مجموعه سیمان قاین، اعلام داشته و هفته کار و کارگر را صمیمانه به شما همکاران گرامی شادباش عرض می نمایم. عزت و سربلندی شما و خانواده محترمتان را در سایه عدالت آن امام همام از درگاه حضرت حق مسألت می نمایم.

مهدی کریمی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیمان قاین